POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

24 września 2020

Cyrk Europa w Słupcy


 Dziś odwiedziłem Cyrk Europa w Słupcy. Wyjazd całkowicie spontaniczny, co u mnie jest rzadkością. Cyrk Europa od 13 sierpnia czyli mojej ostatniej wizyty w Darłówku, stał się piękniejszy. Informowałem o nowych bandach i kurtynie, które zostały ozdobione kamieniami i frędzlami. Na żywo wyglądają zdecydowanie lepiej. W barwach świateł pięknie świecą. Bandy wokół areny prezentują się dużo lepiej niż przed ozdobieniem. Niby drobne rzeczy ale cieszą oczy a cyrk wizualnie wygląda lepiej.

W Cyrku Europa pojawiły się też chorągiewki z nazwą i logo cyrku. Stoją przy kasie. Taka mała nowość a mimo to miasteczko cyrkowe wygląda weselej.😊. W bufecie są w sprzedaży plakaty małe i duże. Zdjęcie poniżej. 

Program widziałem po raz czwarty, chociaż w sierpniu nie było iluzji i baniek mydlanych.  Czwarty raz i mógłbym jeszcze 5, 6 raz. Tegoroczny program Europy o czym już pisałem jest bardzo dobry. Jak na mały polski cyrk to wręcz świetny. W Cyrku miła atmosfera. Brakuje jedynie numeru napowietrznego. Widownia dopisała. 

Dziękuję za fantastyczne przyjęcie i do zobaczenia! Ekipa Europy tworzy fajny cyrk z nutą nowoczesności ale przede wszystkim ukazując tradycję.  ❤️❤️❤️👏👏







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz