POLECANY POST

CYRK LEWANDOWSKI RELACJA Z WIDOWISKA 2024

17 września 2020

Cyrkowy mural w....? Zobacz zdjęcia

 Dziś odwiedziłem miasto w województwie wielkopolskim na zachód od Poznania; Nowy Tomyśl. Cel wizyty to zobaczyć program Cyrku Wictoria, któremu nie mogłem się oprzeć aby zobaczyć po raz drugi. Przed chwilą zwiedziłem zoo i muzeum chmielarstwa oraz wikliniarstwa.

W drodze do muzeum przy parkingu na murze, moją uwagę przykuł mural. I to dość oryginalny bo w tematyce cyrkowej. Na długości około 50 metrów jest namalowany namiot cyrkowy, Clowni, zwierzęta i wóz. Przyznam, że zaskoczył mnie ten widok, w średnio uczęszczanym miejscu. Taką tematyką cieszy i przypomina o moim popołudniowym celu. Cyrkowi Wictoria kibicuję a widać że cyrk staje się naprawdę rewelacyjny. 

Zdjęcie muralu poniżej













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz