POLECANY POST

CYRK LEWANDOWSKI RELACJA Z WIDOWISKA 2024

11 października 2020

Ostatni program Cyrku Wictoria



 Dziś oprócz cyrku Zalewski i Metropol krótki sezon 2020 kończy Cyrk Wictoria.


Przykro że sezon kończy się szybciej. Ja najwspanialsze wspomnienia mam z tego roku właśnie z dwóch wizyt w Cyrku Wictoria oraz. Cyrku Europa. W Wictorii czułem się jak w rodzinie, miałem zaszczyt poznać kochane psiaki i Panią Basię, ponownie udało się zobaczyć i chwilę porozmawiać z Andżeliką, Ando oraz Dominikiem. Dziękuję za ogromnie przyjemną gościnę, wspólne zdjęcia oraz pamiątki. Dziękuję również jednej osobie, która jak się domyśli niech napisze do mnie, tak też pracuje w Wictorii 🤔😉
Cyrk Wictoria zachwyca, programy co raz lepsze i trzymam kciuki za kolejne piękne widowiska i zaskakiwanie widzów. 
Do zobaczenia w przyszłym roku! 😁😍

W dziale Zdjęcia fotografie z tegorocznego widowiska. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz