POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

7 stycznia 2021

Wspomnienia: Cyrki bożonarodzeniowe 2019/2020

 Dziś wracam do okresu świąteczno-noworocznego i cyrków bożonarodzeniowych z przed 12 miesięcy. Aktualna rzeczywistość pozwala albo wspominać minione edycje tych imprez cyrkowych lub ubolewać, że ich brakuje, jednocześnie zerkając w przyszłość. Wszyscy mają nadzieję, że kolejne edycje 2021/2022 odbędą się zgodnie z planem i gradzinami wypełnionymi jak przed pandemią. Największa nadzieja, że to szybko minie w szczepionkach.

Moją wizytę na 24 Dresdner Weihnachtcircus wspominałem 27 grudnia. Na Youtube pojawił się film z fragmentami tej edycji. Zapraszam do obejrzenia numerów na najwyższym poziomie w tym tych z udziałem zwierząt oraz laureatów festiwalu w Monte Carlo.

Z przyjemnością chcę przypomnieć Wam recenzję, osoby, która pisze nie tylko je ale i inne posty najpiękniej jak tylko się da. Autorka strony Cyrk Jej Oczami, zapewne chciała powrócić w tym roku na przynajmniej jedną z niemieckich zimówek. Poniżej jej perełki z pobytu w Karlsruher oraz Heilbronner na początku 2020 roku.
Ja z ogromną przyjemnością wracam do jej relacji i postów 😊

Relacja z Karlsruher Weihnachtcircus

Relacja Heilbronner Weihnachtcircus


Kto jeszcze raz by zechciał przeczytać moją recenzję z 24 Dresdner Weihnachtcircus link TUTAJ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz