POLECANY POST

CYRK LEWANDOWSKI RELACJA Z WIDOWISKA 2024

2 czerwca 2021

Cyrk Zalewski oczarował Inowrocław!

Po raz pierwszy od prawie 20 lat Cyrk Zalewski zagrał w Inowrocławiu dwa programy. W dzień dziecka, zobaczenie takiego widowiska to bezcenny prezent dla dzieci i nie tylko. O 14:00 ludzi nie było za dużo, ale jak na środek tygodnia było ok. O 17:00 publiczność dopisała a jej reakcje po poszczególnych numerach, a zwłaszcza na finale były fantastyczne! Od kilku lat nie widziałem w Inowrocławiu tak długich, tak głośnych braw, że przez kilkadziesiąt sekund Kamil Zalewski nie mógł dojść do głosu. Artyści na takie owacje w pełni zasłużyli! Dzieci jak i dorośli, którzy pod namiotem mogą poczuć się jak dzieci otrzymali życzenia z okazji Dnia Dziecka. Na pierwszym programie robiłem zdjęcia, na drugim oglądałem z dużym skupieniem.

Na godzinę 17 zabrałem rodzinkę, która była zachwycona, no może nie tak bardzo jak ja ale jednak😂 Najlepszy był moment kiedy zobaczyli, że do programu zaangażowałem jeszcze mojego Tofika 😅, mi też jest miło oglądać na arenie niemal identyczne psiaki.

Minęło 10 dni od premiery w Pruszkowie, program prezentuje się wyśmienicie, to co robią młodzi Polscy artyści- absolwenci Julinka to po prostu rewelacja, ogromne brawa przede wszystkim dla debiutantek Moniki i Jagody! Ciężko mi wybrać wybijający się numer, aczkolwiek dla mnie: koło w duecie, RiCO, antypody, krzesła, sieci, sztrabaty, strongman i bungee trapezy są wyśmienite! Reszta też niczego sobie. Widziałem program 4 raz, i nie nie znudził mi się- wręcz przeciwnie z ogromną przyjemnością zobaczę jeszcze choć raz! 💗 Zapraszam każdego, bo naprawdę warto!

Więcej szczegółów w relacji z premiery w Pruszkowie TUTAJ

ZDJĘCIA Z INOWROCŁAWIA TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz