POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

21 marca 2018

Cyrk Europa 2018- Kruszwica

Wczoraj(20 marca) wybrałem się na spektakl Cyrku Europa w Kruszwicy przy ulicy Kujawskiej. Plac ten się zmniejszył ponieważ budują blok mieszkalny. Ostatni raz byłem w Europie w 2013 roku, wtedy jeszcze
był to 4 masztowy namiot. Reklama w Kruszwicy była bardzo dobra. Na plac dotarłem przed 16. Zrobiłem zdjęcia i porozmawiałem z artystami jak i pracownikami cyrku. Zostałem bardzo miło przyjęty. Po roku ponownie spotkałem się z Bartłomiejem Bukładem, ktory debiutuje w roli clowna. Obsługa zaczęła wpuszczać dwadzieścia pięć minut prze spektaklem. Frekwencja wyniosła około 60%. Program zaczął się dwie minuty po 17.


Na początku przywitał widzów Pablo(Paweł Kaliszewski), który przez większość programu był konferansjerem. Wraz z clownem Bartolinim odegrali scenkę o zasadach na pokładzie samolotu. Nawiązywało to do tytułu tegorocznego przedstawienia "Odlotowy Cyrk". Następnie w pięknym tańcu z wężami zaprezentowała się Iwona. Chwilę później na arenie po raz pierwszy pojawił się Krystian- absolwent szkoły cyrkowej w Julinku w akrobacjach napowietrznych na szarfach. Był to dobry numer zwłaszcza jak na artystę, który robi to od kilku miesięcy. Ponownie na arenę wszedł Bartolini w repryzie "skrzypce". Według mnie repryza zabawna, szczególnie końcówka. Następnie na arenę weszli Henryka i Darek wykonując persze. Występ rewelacyjny na bardzo wysokim poziomie, momentami zapierający dech w piersiach.Brawo!!. Według mnie hit tego sezonu w Cyrku Europa. Po tych emocjach czas na śmiech, gdyż na arenę wkroczył Bartolini. Repryza ta z udziałem publiczności, która musiała tańczyć tak jak clown kazał :). Oj można było się pośmiać. Przed przerwą zaprezentował się Mr. Kakadu ze swoimi papugami. Numer jak na tresurę papug był dobry.

Podczas 15 minut przerwy można było zakupić popcorn, watę cukrową, oraz świecące zabawki.

Po przerwie na arenie po raz drugi pojawił się Krystian tym razem zaprezentował hiszpańską żonglerkę. Kolejny numer to tresura psa i Bartolini. Warto dodać że pies ten jest ze schroniska. Według mnie numer ciekawy, śmieszny warty obejrzenia. W cyrku powinna być iluzja i tak było. Następny numer to właśnie pokaz iluzjonisty Pablo. Według mnie numer przyjemny sam nie wiem jak niektóre rzeczy zrobił, gdyż widziałem je po raz pierwszy. Ostatnią repryzą Bartolini to "pilot". Repryza oryginalna, również z udziałem publiczności. Na finał ponownie Henryka i Darek tym razem w balansie ze szkłem. Występ ten wymaga skupienia i niezwykłej precyzji. Naprawdę świetny występ idealnie pasujący na zakończenie programu. Pożegnał nas Pablo i zaprosił znów za rok.


Według mnie jak na mały cyrk program był bardzo dobry. Przystępne ceny, ładny namiot i wozy. Dodam jeszcze, że clown, który występuje 8 raz był bardzo dobry i na pewno po dłuższym czasie występów będzie rewelacyjny. Zapraszam na występy Cyrku Europa 2018 bo naprawdę warto.

Zdjęcia w galerii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz