POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

9 lipca 2020

Nowe numery w Cyrku Fantazja


W recenzji z premiery Cyrku Fantazja, napisałem, że pojawią się kolejne punkty programu. Dziś odwiedziłem Cyrk Fantazja w Żninie. Program był na godzinę 17:00, plac znajdował się za cukrownią. Frekwencja nie była zła ale gorsza niż w Solcu czy Białych Błotach., widzom co najważniejsze spektakl się podoba. 

Do programu dołączył Igor Gajewski, który wykonuje dwa numery napowietrzne: Trapez kołowy oraz jedyne w Polsce akrobacje na łańcuchach. Trapez kołowy, jest wykonany w ciekawym stylu, eleganckim i zarazem dość nowoczesnym. Zachwyca mnie giętkość ciała Igora, jakby nie miał kręgosłupa. Wykonuje kilka ciekawych elementów.
Warto zobaczyć łańcuchy, które są bardzo rzadkim numerem napowietrznym, co już przykuwa uwagę. Wykonanie? Warto zwrócić uwagę na świetnie dobraną muzykę, dynamikę i pomysł na ten numer. Nie jest idealny, ale dobrze się ogląda, publiczność jest zachwycona i bije długie brawa. Ciężko mi ocenić lepiej ten numer, gdyż po za Igorem widziałem tylko jeden inny. Mimo to jest bardzo dobry.



Drugą osobą w programie jest Emilia, która prezentuje Pole dance, akrobatyczny. Jest to młoda, sympatyczna artystka. Widać zaangażowanie, elegancję podczas występu. Pole dance jest na początku programu i jest to bardzo dobre otwarcie. Muzyka i strój doskonale dobrane. 

                                          

W programie została jedna żonglerka zamiast dwóch. W najbliższych dniach dojdzie parada finałowa.
Jak myślałem, tak jest, program po dojściu tych numerów jest ciekawszy i wzmocniony. Ceny biletów są dobre, każdemu jeszcze raz polecam Cyrk Fantazja. Teraz jest w programie płeć piękna, a nie sami panowie 😄

Jutro Cyrk Fantazja zagra w Szubinie, następnie kieruje się na Bydgoszcz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz