POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

20 kwietnia 2019

Ludzie Cyrku 10: wywiad z Kamilem Fieniukiem





To już 10 raz kiedy przedstawiam Ludzi Cyrku. Jest to 8 wywiad na moim blogu. Tym razem z okazji Światowego dnia Cyrku przeprowadziłem krótki wywiad z polskim przedstawicielem w najsłynniejszym cyrku na świecie: Cirque du Soleil. Miłej lektury!



1.Tradycyjne pytanie. Jak zaczęła się twoja przygoda ze sztuka cyrkową i z Cirque du Soleil? 

Moja historia z Cirque du Soleil zaczęła się w roku 2010 od pierwszej formacji generalnej dla artystów przygotowujących się do show “Saltimbanco”.






2.W jakim przedstawieniu Cirque du Soleil występujesz? O czym jest to widowisko? 

Występuje w przedstawieniu Cirque du Soleil “Joya” znajdującym się w Meksyku. Jest to opowieść o nastoletniej dziewczynce, która bez zapowiedzi odwiedza swojego dziadka w jego “naturalium” czyli jego wielkim laboratorium pełnego książek I wiedzy w nich zawartej. Jest ona kłopotliwa nastolatka której Zelig jej dziadek przekazuje cala wiedzę którą posiada oraz miejsce w którym się znajduje.

3.Jakie numery prezentujesz i jaką pełnisz rolę w spektaklu? 

Moja rola jest “master antomologist” Lemur, jest to drugoplanowa rola jako charakter w show. Zelig ma swoich pięciu pomocników takich jak: Królik, Ptak, Bataan, Kot I Lemur. Występuje także w akrobatycznym numerze tango wraz z partnerka.




4.W jakich krajach występowałeś wraz z Cirque du Soleil? 

W roku 2012 występowałem w show “Saltimbanco” dzięki któremu zwiedziłem większość Świata. Występowałem w krajach takich jak: Chiny, USA, Kanada, w większości Europy, w Australii, Afryce,Ameryca Południowej


5.Jak wygląda praca od kulis w największym cyrku na świecie? 

Praca od kulis wygląda bardzo ciekawie ale ciężko jest to opisać w słowach.




6.Jak to jest żyć z ludźmi, artystami z całego świata i tworzyć tak niesamowite widowisko? 

Jest to niesamowite doświadczenie oraz okazja do nauczenia się czegoś nowego,



7.Chciałbyś wystąpić przed Polską publicznością ze spektaklem Cirque du Soleil? 

Tak chciałbym lecz już występowałem w Polsce w show “Saltimbanco” w 2012 roku w Gdańsku.

8.Czy masz jakieś inne zainteresowania? 

Moje inne zainteresowania to edycja filmów oraz ich tworzenie.

Dziękuję za wywiad!

Również dziękuję pozdrawiam!


Więcej o spektaklu Cirque du Soleil "Joya" w linku poniżej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz