POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

19 marca 2019

Recenzja Cyrk Europa 2019- Strzelno







Zacznę od tego, że miałem wybrać się wczoraj ale z powodu silnego wiatru spektakl się nie odbył. Dziś pojechałem do Strzelna(kujawsko-pomorskie) na nowy program 2019 Cyrku Europa.
Na miejscu byłem po 15, tradycyjnie obszedłem cyrkowe miasteczko robiąc zdjęcia. Cieszy mnie to, że artyści, obsługa i dyrektor tworzą w tym cyrku miłą, przyjazną atmosferę.
Obsługa zaczęła wpuszczać pierwszych widzów około 16:30. Spektakl zaczął się kilka minut po 17:00. Frekwencja nie była za duża pomimo bardzo dobrej reklamy na mieście, wyniosła około 45%.


Na początku w magicznym pokazie baniek mydlanych wprowadził nas Paweł Kaliszewski. Pokaz był oryginalny inny niż znamy z innych cyrków. Po tym pokazie przywitał widzów dyrektor Daniel Woźniak, który prowadził program. Po przywitaniu na arenie pojawił się doskonale znany polskiej publiczności duet clownów: Duet Nefedov czyli Tina i Paveł. Pierwsza repryza z łapniem motyla była dobra, choć trochę mało śmieszna dla starszych widzów. Następnie wystąpił Krystian z hiszpańską żonglerką. Żonglerka na dobrym poziomie ale dla mnie trochę za krótka. Po raz drugi pojawili się clowni z repryzą polegająca na rzucaniu piłeczką do celu. Repryza śmieszna ale dobrze znana widzom w Polsce. Kolejnym numerem była iluzja w wykonaniu Pablo. Według mnie była lepsza niż w zeszłym roku, pojawiły się też nowe elementy, które robiły wrażenie. Iluzja miła dla oka. Przed przerwą wspaniały pokaz czterech pudelków zaprezentował Duet Nefedov. Pieski były bardzo posłuszne, widać było, że bawią się tymi trickami. Według mnie jeden z najlepszych numerów w tym sezonie w Europie.



Przerwa 15 minutowa. Podczas niej można było skorzystać z bufetu, zrobić sobie zdjęcie z pieskami.



Po przerwie widzów przywitał dyrektor a na arenie pojawili się Paveł i Tina. Kolejna repryza "magiczna" ze znikaniem różnych przedmiotów. Jak to u clownów oczywiście nie wychodziło jak trzeba. Przyznam, że repryza oryginalna i zabawna. Następnie na arenie drugi raz wystąpił Krystian tym razem w napowietrznych akrobacjach na szarfach. Numer lepszy niż w zeszłym sezonie. Widać, że Krystian(absolwent Państwowej Szkoly Sztuki Cyrkowej w Julinku) robi postępy i jego numery są lepsze. Brawo! Ostatnią repryzą clownów było robienie zdjęcia mężczyźnie z publiczności. Repryza w końcówce zabawna. Następnie w pokazie zdolnych papug zaprezentował się Mr. Cockatoo. Papugi robią wiele sztuczek i są bardzo posłuszne. Numer był bardzo dobry. Mnie brakowało jedynie jeszcze jednej papugi ale to mało istotne. Na koniec Tina, która zaprezentowała taniec z hula-hop. Numer na średnim poziomie. Spodziewałem się, że będzie lepszy.



Podsumowując program tegoroczny jest na dobrym poziomie, ma świetnie dobraną muzykę i oświetlenie. Według mnie w zeszłym roku był trochę lepszy. Program trwa prawie półtorej godziny.

Wkrótce zdjęcia z tegorocznego widowiska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz