POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

2 czerwca 2019

Cyrk Wictoria 2019 recenzja- Bydgoszcz

Dziś wybrałem się do Bydgoszczy na spektakle Cyrku Wictoria, który w tym roku obchodzi 5 lecie istnienia. Jubileuszowy program jest chyba najlepszy w historii cyrku co jest plusem i oby tak dalej. Co było w programie i jakie są najlepsze punkty programu przeczytacie w recenzji. Przyjemnej lektury!

Przed namiotem byłem już o 11:20. Tradycyjnie obszedłem namiot i porobiłem zdjęcia. Przywitalem się z dyrekcją i artystami. O 12:30 rozpoczęło się wpuszczanie pod namiot. Frekwencja na 13:00 wyniosła około 40% a na 16:00 55-60%, loże były zajęte w 100%.


Spektakl rozpoczął się punktualnie. Parada z udziałem wszystkich artystów i postaci z bajek rozpoczęła widowisko. Program prowadził Gin Alif, który jest wspaniałym i niepowtarzalnym konferansjerem.
Pierwszym numerem była akrobatyka na szarfach w wykonaniu Andzia Kałuża. Szarfy były piękne z oryginalnymi elementami co jest dużym plusem
Następnie na arenie pojawił się clown Bartollini w repryzie "skrzypce". Repryza zabawna publiczność rozbawiona zwłaszcza w końcówce. Dodam że Bartek Bukład w roli clowna po roku bycia w tej roli jest już perfekcyjny, ma świetny kontakt z publiką.
Kolejnym punktem programu były ledowe hula hoop.  Numer na dobrym poziomie, choć mógłby być lepszy. Ledy dodały numerowi uroku, w końcu mamy XXI wiek.
Chwilę później na arenie zaprezentowala się Barbara wraz z czterema wesolymi pieskami Border Colie. Pieski posłuszne, wykonują dużo tricków. Pokaz jest długi ale to bardzo dobrze.
Drugie wejście clowna to pokaz "siły", jednak od clowna silniejsza okazała się Masza, och tak ta scenka prześmieszna.


Na arenie kolejno pojawił się uczestnik ukraińskiego Mam Talent. Bogdan zaprezentował widowiskową ekwilibrystykę. Tutaj jestem wymagający ale spodobało mi się na 4+.
Chwilę później trochę egzotyki, którą dał widzom Gin Alif. Dodał nowe elementy oraz zaprezentował swoje pupile: węża i legwana, które publika mogla dotknąć.
W magiczny świat iluzji z udzialem: ostronosa, szczura, królików, gołębi wprowadził nas Ando. Iluzja miła dla oka i bardzo dobrze wykonana. na końcu wraz z Bartollinim wyczarowali Słonia.
Jak słoń zszedł z areny to Bartollini wraz z psem pobawili się w psa i policjanta. Pokaz psa na wysokim poziomie i z humorem.
Ostatnim numerem przed przerwą był trapez w wykonaniu Andżeliki. Numer ten najlepszy w calym spektaklu według mnie oczywiście. Elementy trudne i widowiskowe. po prostu perfekcja. brawo dla młodej artystki!



Po tych emocjach czas na 15 minut przerwy podczas której dzieciaki mogły zrobić sobie zdjęcie z Maszą i Niedźwiedziem. Tradycyjnie można było kupić popcorn, watę cukrową i wiele innych.

Po przerwie w akrobacjach na rekach zaprezentował się Bogdan. Akrobacje na wysokim poziomie. Robił je z duża swobodą i lekkością. Numer dwa tego sezonu.
Po tych akrobacjach trochę humoru i repryza z popcornem. Znana i lubiana.
Następnie akrobatyka na sztrabatach. Pokazał je Spider-man. Numer bardzo dobry i wyjątkowo jak na sztrabaty długi.
Ostatnim numerem napowietrznym była lina pionowa w wykonaniu Barbary. Numer ten średnio mi się spodobał.
Ostatnią repryzą był taniec z udziałem publiczności. Jest to najzabawniejsza i najlepsza według mnie repryza. Publiczność bawiła się rewelacyjnie.
Ostatnim punktem programu jak w zeszłym roku pokaz konia fryzyjskiego i kuca czyli: duży i mały.
Pokaz na wysokim poziomie, piękny i sympatyczny.
Program zakończył konferansjer, żegnając i zapraszając za rok.

Ogólnie program jest lepszy niż w zeszłym roku. Bardzo dobrze dobrana muzyka(było kilka moich ulubionych kawałków)  Światła też dobrze zsynchronizowane. Ogólnie jestem pod wrażeniem, pozytywnym oczywiście. Brakowało mi tylko duetu lub np. trio.

Zapraszam na spektakl i polecam go mocno!

 W dziale ZDJĘCIA w folderze Cyrk Wictoria 2019 Bydgoszcz prawie 200 fotografii!


1 komentarz:

  1. Również byłam i podobało mi się, ale w kilku kwestiach, widzę, że mamy inne odczucia. Ale to nie ma znaczenia, bo wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje ;-)
    Aczkolwiek - również polecam :-)

    OdpowiedzUsuń