POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

14 czerwca 2019

Safari, Vegas, Wictoria czyli Polskie średniaki- porównanie

W zeszłym roku na blogu opisywałem trzy największe polskie cyrki: Zalewski, Korona i Arena. Porównałem je oraz oceniłem, bardzo starając się aby było to neutralne.

Porownanie 3 najlepszych cyrków tutaj

Dziś zrobię to samo lecz z polskimi cyrkami. Nazwałem je średniakami ponieważ są mniejsze od tych wspomnianych a większe od wszystkich dwu masztowych.

Cyrk Safari. Choć byłem w nim tylko dwa razy to bardzo mi się spodobał.
Program ma na dobrym poziomie chociaż poziom ten jest różny w każdym sezonie. czasami lepszy czasami trochę gorszy. Plusem jest, że jak na nazwę przystało, posiada sporo zwierząt. Chyba najwięcej aktualnie ze wszystkich polskich cyrków. Ma piękne pokazy zwierząt zwłaszcza koni. Tabór i wystrój namiotu jest całkiem ładny, zwłaszcza kasa. Minusem jest to, że jak na w miarę duży cyrk objeżdża głównie południową Polskę. Ceny biletów według mnie ma idealne co do poziomu spektaklu. Minus że powtarzają się często artyści



Cyrk Vegas. Pamiętam jak zaczynał. Mały namiot, nie najnowszy transport, choć program nie był najgorszy. Rozwijał się w miarę szybko, stał się czteromasztowy z licznymi zwierzętami. Chociaż były to głównie małe zwierzęta ale też koniki i wielbłąd. W 2017 roku w Vegasie były lwy. Tabor ma dosyć duży oraz z ladnymi okleinami. Niestety uważam, że od 2018 roku stracił na poziomie pod względem programu. Jest mała liczba artystów oprócz dyrekcji tylko 2-3. Cyrk Vegas ma dobre oświetlenie. Ceny aktualnie ma chyba najbardziej atrakcyjne spośród czteromasztowych cyrków.



Cyrk Wictoria. Cyrk ten powstał 5 lat temu. Od początku dużo inwestował. Cały czas w cyrku są jakieś nowości a wygląd zewnętrzny jak i wewnętrzny jest według mnie numer 2/3 w Polsce.Piekne są okleiny. Program również z roku na rok jest lepszy. Uważam że obecny spektakl jest najlepszy w historii cyrku. Ceny są dobre. Muzyka, światła są w tym cyrku świetne. Myślę, że cyrk będzie się dalej rozwijał i może dorówna tym najlepszym. Aktualnie daje mu 4 miejsce w Polsce.



We wszystkich tych cyrkach obniżyłbym ceny innych atrakcji, bufetu itp. Brakuje w nich numerów grupowych minimum 3 osobowych. Mimo to te cyrki warto odwiedzać.
Jeszcze raz przypomnę, że średniaki nie dotyczą poziomu spektaklu tylko wielkości cyrków.

Napiszcie proszę, czy chcecie podobne porównanie małych polskich cyrków.

1 komentarz: