POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

3 maja 2020

Ludzie Cyrku 16 - wywiad z Henry Prince of Clown


Dziś wywiad z jednym z najlepszych clownów na świecie. Henry Ayala- Prince of Clown to zdobywca Srebrnego Clowna w Monte Carlo 2020, zdobył uznanie na całym świecie i występował na najlepszych arenach cyrkowych. Jest to mój ulubiony clown. Cieszę się, że odpowiedział na pytania, zapraszam do lektury!


1)Jak rozpoczęła się Twoja przygoda ze sztuką cyrkową? Dlaczego cyrk?

Odpowiadając na pierwsze pytanie. Moja przygoda z cyrkiem rozpoczęła się ponieważ moja rodzina była cyrkowymi artystami. Jestem 5 pokoleniem cyrkowej rodziny.




2) Jesteś świetnym klaunem i świetnym linoskoczkiem. Co jest trudniejsze? Jak to jest prezentować dwie różne dyscypliny cyrkowe?

Tak wykonuje dwa różne akty(dyscypliny) pierwszy to wysoka lina pozioma oraz występuje w roli clowna, ponieważ moja rodzina również zajmowała się akrobacjami na linie poziomej oraz byli clownami. Nauczyłem się obu tych dyscyplin cyrkowych, obie z nich lubię oraz uważam, że obie są bardzo trudne.

3) Gratulacje z okazji Twojego sukcesu w Monte Carlo! Jak wspominasz  44 festiwal w Monako? Czy to było twoje marzenie?

Festiwal w Monte Carlo od zawsze był moim marzeniem zawsze chciałem tam wystąpić. Nagroda Srebrnego Clowna była dla mnie czymś niesamowitym! Było to dla mnie niesamowite zwycięstwo. Jestem bardzo, bardzo szczęśliwy, ze dołączyłem do zwycięzców festiwalu.


4) HENRY THE PRINCE OF CLOWNS - dziś pasuje Tobie to idealnie. Skąd wziął się pomysł na imię Prince Clowns(Książę clownów)

Pomysł na pseudonim Prince of Clowns narodził się dwanaście lat temu. W jednym z artykułów w gazecie  była opisana moja praca oraz  styl. Było napisane Prince i po tym artykule tak na mnie mówiono i tak zostałem Prince od Clowna. Na pewno chciałbym zachować swój pseudonim.


5) Czy ktoś z Twojej rodziny był/jest artystą cyrkowym?

Jestem piątym pokoleniem cyrkowej rodziny, artystami byli mój tata, dziadek, pradziadek, wujek, ciocia, mama, babcia, wszyscy z cyrku. Dla mojej rodziny cyrk jest czymś ważnym.

6) Skąd wziąłeś oryginalny makijaż i fryzurę?

Mój oryginalny makijaż i fryzura…. Kiedy zaczynałem występować w roli clowna, zaczynałem od makijażu takiego jak mieli inni clowni. Myślałem dużo nad moim makijażem by być innym i się wyróżniać. Po pięciu latach znalazłem wreszcie makijaż, który jest moim autorskim. Moja fryzura jest wzorowana na statuę wolności ponieważ Prince of Clowns to wielki clown. Lubię tak wyglądać.


7) Występowałeś w wielu krajach na całym świecie. Czy masz swój ulubiony cyrk? Który kraj jest według Ciebie najlepszy pod względem publiczności?

Występowałem w wielu, wielu miejscach na całym świecie i różnych krajach. Dobrze wspominam kraje, które są przyjazne, z dobrą atmosferą. W każdym kraju, w którym byłem i pracowałem, podobało mi się, dlatego nie mam ulubionego państwa. Mam bardzo dużo dobrych wspomnień, że ciężko je wymienić.

8. Moje ulubione repryza to "restauracja" i "orkiestra". Są one niesamowite i bardzo zabawne! Czy masz swoją ulubioną?

Moja ulubiona repryza… cóż podoba mi się i lubię Spaghetti Act, ponieważ występuje tam z moją żoną i oboje jesteśmy z tego zadowoleni, jest to nasza wielka miłość i satysfakcja dlatego robimy to. Podoba mi się również repryza z udziałem różnych ludzi, jest to bardzo miła praca, ale praca z wybranymi ludźmi z publiczności to nie łatwe wyzwanie.

9) Czy chciałbyś wystąpić w Polsce? Zapraszam!

Tak, bardzo chciałbym wystąpić w Polsce. Nigdy nie byłem w Polsce, było by miło tam wystąpić i pracować z moimi polskimi przyjaciółmi. Fajnie było by wystąpić w Polsce i zaprezentować moje numery,  świetnie.


10) Czy masz jakieś marzenia? Jakie masz inne zainteresowania po pracy?

Zawsze najbardziej podobała mi się moja praca i miejsca, w których byłem. Jestem bardzo pracowity. Występuję i pokazuję różne rzeczy w swoich numerach i bardzo to lubię. Lubię też próbować czegoś nowego, chciałbym popracować rok-dwa w Cirque du Soleil, chciałem też w Ringlingu ale on zawiesił działalność.. Jestem zadowolony z mojej pracy, z tego co robię w tym roku występuję w Circus Extreme w Anglii(teraz jest przerwa) jest tam bardzo dobry spektakl i cieszę się, że mogę tam wystąpić.

Dziękuję bardzo za odpowiedzi

Dziękuję za wywiad



Zdjęcia z Facebooka z profilu Prince of Clown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz