POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

8 października 2022

FANTASTYCZNIE W FANTAZJI!

 Artyści jak i cała wspaniała ekipa Cyrku Fantazja po prostu zmusiła mnie do tego by napisać raz jeszcze parę słów o tegorocznym sezonie. Wczoraj w Inowrocławiu Cyrk Fantazja zakończył swój 3 sezon w historii i ja już czekam z ogromną niecierpliwością na rok 2023. Dlaczego? 

Dlatego, że ten cyrk z roku na rok, z miesiąca na miesiąc,  prezentuje się co raz lepiej. Dyrektor zdobył już naprawdę dobre doświadczenie i to widać, i oby tak dalej. O tegorocznym programie pisałem już kilka razy, ale pozwólcie, że raz jeszcze napiszę. Trapez ramka Duo One, lina pionowa oraz szarfy Żanety, dwa numery Duetu Jednoróg czy aerial hammock Marii raz że są świetne i się nie nudzą, dwa wykonują je nie tylko fantastyczni artyści, lecz także równie fantastyczni ludzie. Jacek w swojej żonglerce i konferansjerce przez dwa sezony zrobił duże postępy. Sancho... dzięki niemu w tym sezonie w ciągu 40 dni dwukrotnie byłem na arenie.  Dzięki takim osobom(w moim odczuciu ale i wiem, że nie tylko w moim) od artystów po pracowników technicznych, w tym roku w Fantazji była jedna z lepszych ekip jakie mogą być. 
Trzymam kciuki za wszystkich i mam nadzieję, że Fantazja nadal będzie się prężnie rozwijać. W tym roku pojawił się nowy przepiękny namiot, nowe okleiny, nowa kurtyna oraz lepsze światła i dymiarki. Sam program był lepszy niż w 2020 i 2021 roku. Ja z kolei coraz bardziej uwielbiam ten cyrk, panuje tam taka atmosfera, że chce się tam wracać: dziękuję Wam i życzę wszystkiego co najlepsze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz