POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

7 stycznia 2023

O DWÓCH TAKICH CO PODBIJAŁY ARENY W EUROPIE

 


W 2022 roku swoją artystyczną karierę zakończyły dwa urocze foksteriery Tofik i Tako. Oba pieski występowały przez ponad 10 lat z clownem RiCO będąc jego nieodłącznymi towarzyszami. Lepszego właściciela by nie miały. 

Postanowiłem napisać ten post ponieważ darzę te psy jak i ich właściciela ogromną sympatią. Zawsze widząc je na arenie widać było że one się bawią, nawet przeciwnicy cyrków ze zwierzętami mieli pozytywne opinie o tym występie. Od 2013 roku widziałem tą zabawę z foksterierami na arenie kilkanaście razy. W Cyrku Korona, Zalewski i Fantazja. 

Te psy zdobyły nagrody w tym publiczności na festiwalu w Warszawie i zasłużenie bo nie dało się ich nie kochać. Jak ktoś mi mówił Clown RiCO to miałem przed oczami w pierwszej kolejności całą trójkę. Też mam foksteriera Tofika nieco starszego niż ma RiCO i za każdym razem widząc je podczas występu miałem największe uczucie radości myśląc: O Tofik 😅. Niedawno rozmawiając z Radkiem dowiedziałem się, że jego psy już nie występują, a po poście który opublikował wzruszenia nie było końca. Dlaczego? To zostawię dla siebie. 

Dużo zdrówka i wszystkiego co najlepsze dla Tofika, Tako oraz RiCO. Będzie brakować tych nie codziennych Ice Cream. Takich numerów brakuje w cyrkach. Był wyjątkowy i wywoływał mnóstwo pozytywnych emocji. Ten pokaz psów pozostanie w mojej pamięci na zawsze! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz