POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

8 kwietnia 2018

Cyrk Juremix 2018-recenzja

Dziś(8 kwietnia) wybrałem się do Janikowa na widowisko cyrkowe Cyrku Juremix. Niestety zostałem źle poinformowany o godzinie występu i dotarłem na miejsce już w przerwie przedstawienia więc niestety zobaczyłem tylko 2 część cyrkowego show. Muszę się przyznać, iż była to moja pierwsza wizyta w Cyrku Juremix.


 Pogoda była bardzo ładna co sprzyja aby wybrać się rodzinnie do cyrku. W Janikowie frekwencja wyniosła około 60%. Ceny biletów też są przystępne po 20 i 15zł.

Z tego co się dowiedziałem w pierwszej części show były: szarfy, hula-hop, ekwilibrystyka oraz repryzy clowna.

Podczas przerwy można było zrobić sobie zdjęcie z papugą, kupić popcorn, watę cukrową oraz świecące gadżety.

W drugiej części widowiska, (które już widziałem) na początku były "żywe sprężyny" według mnie atrakcja fajna dla młodszej części widowni. Następnie repryza clowna "dyrygent" znana wielu chociaż w tym wypadku były inne elementy, repryza była dobra. Kolejnym punktem programu to dynamiczna iluzja z udziałem gołębi. Według mnie iluzja była wspaniała na wysokim, bardzo dobrym poziomie, dobra muzyka i efekty świetlne. Sztuczki były tradycyjne jak i nowoczesne z użyciem tableta. Chociaż iluzja była troszeczkę za krótka. Po raz kolejny repryza clowna tym razem "popcorn" z udziałem publiczności. Repryza była śmieszna i po części oryginalna. Na koniec chyba najlepszy numer tego sezonu. Młoda utalentowana artystka w akrobacjach na sztrabatach, która występuje od tego sezonu. Numer rewelacyjny! Widać u niej wielki talent i chęć występowania jak na wiek to pokaz był naprawdę na najwyższym poziomie, warty obejrzenia a na pewno będzie jeszcze lepszy, chociaż i tak już jest perfekcyjny.
Podczas programu dobrze dobrana muzyka oraz super oświetlenie i efekty specjalne.
Spektakl trwał około 1 godziny i 40 minut. Ja zostałem bardzo miło przyjęty przez artystów i właścicieli Cyrku. Zdjęcia są dostępne w galerii bloga

Zapraszam wszystkich do Cyrku Juremix w sezonie 2018. Mam nadzieję, że zobaczę go jeszcze w całości :).






4 komentarze:

  1. Byłem na widowisku w Gorzowie 30maja i niestety zawiodłem się może burza pokrzyżowała widowisko brak koordynacji czasowrj czekaliśmy na pietwdzynumet prawie 15 minut.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 minuty spóźnienia jest zagłośno ochroniarze nawet nie pozwalają przesunąć krzesła o 1 cm już podchodzą i mają sapy

    OdpowiedzUsuń
  3. Źle traktowane osoby niepełnosprawne na wózkach chamskie zachowanie co do ich osoby kupiłam bilet w loży a musiałam siedzieć przy.wyjsciu na przejściu bo przeszkadzałam więc jak ocenić takie traktowanie osób na wózkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynając od początku
    Na FB rozdają darmowe bilety w konkursie. Właśnie taki konkurs wygraliśmy (jeden darmowy bilet) Poszliśmy, bilety kosztują :normalny 50zl i od 2lat 30zl.Loza koszt 60zl dla dziecka 40zl.
    Pominę problem z odbiorem darmowego biletu.. Występ określam na dobry 4 na 5 pkt. Początek flaki z olejem jak śpiewała Pani. Po 40 minutach przerwa 20 minut na robienie zdjęć itd. WC koszt 2zl, brak wody w kranie i kiblu. Nie radzę korzystać. Kran do umycia rąk pod inną przyczepą. Krzesła co 5 jest złączone tyrytytkami, niektóre jak człowiek się opiera to łapią za plecy. Sam namiot wymaga wymiany. Jest wiele łatwiej i dziur. Przez cały występ mieliśmy podniesione scianiy co ograniczało widoczność na scenie.
    Mam kilka zdjęć, ale nie można tu dodać. Jak mam być szczera to lepiej dołożyć 20 zł i iść na cyrk Korona 🫶
    Oczywiście, artyści występujący na scenie Juremix wielki szacun za to co robicie i jak pięknie ❤️ #goodjob👍

    OdpowiedzUsuń