POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

27 lipca 2018

Champions of Ilusion- Karwia


Tym razem na blogu piszę o pokazie iluzjonistów- co po części jest związane z cyrkiem. Gdyż w cyrkach też oglądamy iluzję a nawet tych samych magików.


Obecnie jestem nad morzem w Karwi. Wczoraj wybrałem się do Sceny Kulturalnej przy głównej ulicy na show iluzjonistów "Champions of Ilusion"- festiwal iluzji. Pod namiotem pojawiło się ponad 100 osób. Pokaz rozpoczął się z kilkuminutowym opóźnieniem. Scena była dobrze oświetlona.
Na początku prowadzący rozbawił publiczność pokazując również celowo nie udaną sztuczkę, która była bardzo śmieszna.


Następnie na scenie pojawił się Rafał Walusz- iluzjonista znany z Cyrku Zalewski. Zaprezentował kilka sztuczek z pluszakiem, kartami, sznurkiem i jajkiem. Wszystkie były na naprawdę wysokim poziomie. Mnie osobiście spodobała się sztuczka z pluszakiem, w którym była ukryta talia kart a losowo wybrane osoby z widowni musieli podać kolor, figurę. Oczywiście wybrana karta była jako jedyna odwrócona w tej ukrytej talii. Bylem pod ogromnym wrażeniem. Podobała mi się również sztuczka z kartami gdzie z kieszeni jednej osoby z publiczności do drugiej osoby przeniosły się 3 karty. Znowu pytanie jak to możliwe? Jak on to zrobił?. Według mnie było to mistrzostwo.

Następnie prowadzący sparodiował sztuczkę z jajkiem.

Po chwili na scenie pojawił się drugi z iluzjonistów Łukasz Ogonowski. Pokazał sztuczki z  kartami i inne. Oszukał publiczność w grze 3 karty, znanej dorosłej części publiczności. Mnie najbardziej spodobała się sztuczka kiedy osoba z publiczności wylosowała kartę i przedarła jej róg. Następnie Łukasz wrzucił te karty wrzucić do skrzynki. Następnie kazał sobie zasłonić oczy. Wziął miecz, którym przebił jedną z wystrzeliwanych kart z pudełka, Okazało się że przebił tą kartę, która została przedarta. Według mnie sztuczka pierwsza klasa. Inne też były dobre.

Po chwili po raz drugi wystąpił Rafał Walusz. Tym razem jako iluzjonista kieszonkowiec. Wybrał trzech mężczyzn z publiczności. Okradał ich jak tylko chciał. Genialnie odwracał uwagę, jednocześnie zabierając z kieszeni cenne rzeczy a nawet zdejmując pasek lub okulary. Publiczność się uśmiała. Mnie to się ponownie spodobało gdyż widziałem to 3 raz. Mimo to cały czas nie mogę pojąć z jaką łatwością on to robi

Ogólnie pokaz iluzjonistów był na bardzo dobrym poziomie z udziałem publiczności w każdej sztuczce. Trwał około 75 minut. Jednak czuje się trochę oszukany gdyż na plakatach było napisane że to międzynarodowy pokaz oraz pokazanych więcej iluzjonistów. Po pokazie można było wziąć autografy i zrobić pamiątkowe zdjęcie. Brakowało mi iluzji np. z gołębiami i klasycznej bez udziału widzów.
 Ogólnie było wesoło i fantastycznie. Polecam.




2 komentarze:

  1. Widać że przedmówca nie doczytał się na plakacie że będą artyści z grupy Champions of illusion, a nie cała grupa. Gramy w 6 miastach i mamy 48 koncertów przez wakacje ,więc artyści występują rotacyjne ,co tydzień ktoś inny. Ale kolega widać się spodziewał 20 artystów za 35zl . Sorry ,byli gdzie indziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodziło mi o 20 artystów ale 2 to trochę mało i po drugie za 35zł lub 45zł. Ale nie narzekam bo show był bardzo dobre i zabawne

    OdpowiedzUsuń