POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

12 lipca 2019

Mnóstwo cyrkowców w tegorocznym Mam Talent

Już we wrześniu startuje 12 edycja Mam Talent telewizji TVN. To najdłużej lecące talent show w historii polskiej telewizji. W każdej edycji mogliśmy podziwiać artystów cyrkowych lub po prostu występy związane ze sztuką cyrkową. Trzy razy w finale wygrywali akrobaci! Tym razem w tegorocznej edycji będzie jednym słowem mówiąc MNÓSTWO artystów cyrkowych!.






Niedawno pisałem, że będzie Igor Gajewski z Cyrku Juremix. Kolejnym artystą a właściwie artystką z Juremixa będzie Dominika Turek Dmitriev. Artystka występowała już kilka lat temu i doszła do półfinału w którym zaprezentowała Hula-Hop. Tym razem myślę, że co najmniej powtórzy sukces a może i będzie Finał?









Na castingu w Warszawie był utalentowany młody artysta, który jest uczniem Szkoły Cyrkowej w Julinku, żongler Mateusz Krajewski. Jego żonglerkę na żywo widziałem w zeszłym roku na warszawskim festiwalu i była bardzo dobra. Myślę że Mateusz ma półfinał! warto dodać, że wspierali go artyści cyrkowi oraz uczniowie i absolwenci z Julinka.


Będąc 2 lipca w Poznaniu na widowni castingu do Mam Talent były dwa numery cyrkowe. Nastolatki na kuli oraz pole-dance młodej dziewczyny. Obie były świetne!
Teraz tylko czekać i oglądać! Cyrkowa edycja za niespełna dwa miesiące!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz