POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

27 listopada 2021

Artyści Cyrku Korona w Mam Talent


Na 12 edycji polskiego Mam Talent w telewizji TVN aż 5 krotnie zwyciężała akrobatyka, a na podium numerów związanych ze sztuką cyrkową było: 13. Dziś finał 13 edycji 5 występów czyli połowa uczestników to akrobatyka w tym Dominika Krzymowska, która zdobyła platynowy przycisk(dający automatyczny awans do finału) czy fantastyczne dziewczyny z trio KET, którego przedstawiać specjalnie nie trzeba.

Jak akrobatyka to sztuka cyrkowa, jak sztuka cyrkowa, to zapewne artyści z polskich cyrków. W tej stawce bezkonkurencyjny był Cyrk Korona. 

Na I Festiwalu Talentów, Złotą Koroną zdobył Melkart Ball czyli duet akrobatyczny i zwycięzcy pierwszej edycji Mam Talent. 
Z pierwszej edycji Mam Talent znamy również Ssnake, który zaszedł do finału i zdobył niemałą popularność oraz spędził kilka sezonów w cyrku Pani Lidii Pinder.


Powietrzne Fantazje w Koronie i rodzina Korolev. Malutka Sasza i jej tata Sergey podbili serca polskich widzów odwiedzających Cyrk Korona oraz oglądających Mam Talent. Duet ten podbił także American Got Talent. 
Nie można pominąć takich perełek jak Inka i Karolina. To ich duet na kole robił furorę w "Fabryce Śmiechu" w 2013 roku oraz jesienią jako jeden z lepszych numerów w swojej kategorii w Mam Talent.
W 2013 roku scenę Mam Talent poznał też Vladimir Omelchenko czyli niekwestionowany mistrz równowagi. Doszedł do półfinału, ale jak dla mnie teraz finał by miał jak w banku! 
Występ castingowy Vladimira TUTAJ 
W edycji 2021 pojawili się Mateusz i Lusesita z Perszami. Niestety pomimo powalającego występu nie udało się dotrzeć do półfinału. Lusesita była także w poprzednich edycjach gdzie zaszła do odcinków finałowych.



Artystów z polskich cyrków było znacznie więcej, dziś skupiłem się na tych z Cyrku Korona. Do dziś pamiętam kiedy po pierwszych edycjach słowo Mam Talent na ulotkach i możliwość zobaczenia uczestników tego telewizyjnego show w cyrku jak Ssnake, Vladimir to był magnes na widzów.
Trzeba przyznać, że Korona ma rękę do takich artystów. 
echodnia.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz