MOJA PASJA I MOJE "DZIEŁA"

 Pasja i miłość do sztuki cyrkowej od dobrych kilku lat sprawiają, że między innymi prowadzę bloga poświęconemu sztuce cyrkowej. Przy okazji wielokrotnie poświęcam wolny czas, a nawet całkiem sporą część wolnego czasu na tworzenie różnych projektów, dzieł związanych z moją pasją. 
Czasem wiem, że to nie ma większego sensu, czasem robię to tylko i wyłącznie dla siebie, czasem odważę się niektóre z nich opublikować za pośrednictwem bloga. Wiele z nich trafia tylko do pojedynczych osób - artystów itd. Często to tworzenie pozwala oderwać się od szarej codzienności, od myślenia że jestem nikim w otaczającym mnie świecie. 
Były publikacje na 30 lat Cyrku Zalewski, Korona, była publikacja na 140-lat Cyrku Polskiego, wiele pokazów slajdów, czy grafik. 
Do dziś nie do końca dowierzam, że udało mi się między innymi zrobić kilka spotów cyrkowych widowisk, które cyrki publikowały u siebie na stronie, a nawet wyświetlane były na ekranach TV  przy kasach. 

Niebywałą radość daje mi to, że niejednokrotnie moje zdjęcia były umieszczane na stronach www, na facebooku cyrków i to nie tylko tych małych, średnich, ale też tych największych w Polsce,  czy też cyrków zagranicznych :), zdarzało się, że niektórzy artyści umieścili zdjęcia mojego autorstwa jako swoje profilowe. O ile zdjęcia robię dla siebie, amatorskim sprzętem, by mieć po prostu możliwość wracania, wspominania programów i łapać chwilę na wiele lat, to dla mnie zaszczyt gdy komuś się spodoba i udostępni. Udało się też nie raz zrobić cyrkowe programki. Kilka zachowałem dla siebie, ale jak pamiętacie były też przez dwa sezony dostępne w Cyrku Korona. Cieszy mnie fakt, że to co zapoczątkowałem po wielu latach zostało kontynuowane w Koronie. 

Dziś jednak postanowiłem specjalnie dla Was opublikować dwa programki, które zrobiłem na przestrzeni ostatnich 13 miesięcy.  Zrobiłem je, bo jak już kiedyś pisałem lubię czasem coś potworzyć, zwłaszcza gdy jest to związane ze sztuką cyrkową. Z góry mówię, że konwersja na pdf nieco popsuła jakość. Nie musi się Wam podobać, bo doskonale wiem, że mam amatorskie zdolności, choć to właśnie część z Was przekonuje mnie bym je publikował. 

CYRK LEWANDOWSKI 2023

CYRK ZALEWSKI 2024



OBSERWUJ BLOGA NA:

OBSERWUJ BLOGA NA: TIKTOK