POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

1 listopada 2017

Podsumowanie sezonu 2017

Prawie wszystkie cyrki w Polsce są juz na bazie. Z tego co wiem to do 3 listopada(może i dłużej) jeździć będzie Cyrk Arizona. Wszystkie duże cyrki są już na bazie i przygotowują się do sezonu 2018.
Cyrk Korona 2017
Dla mnie sezon zakończył się siódmego października. W tym roku tradycyjnie pierwszym cyrkiem, który odwiedziłem był Cyrk Zalewski ponieważ do Inowrocławia przyjeżdża zawsze w marcu. Dwukrotnie byłem w Cyrku Arena w maju i lipcu. W Zalewskim byłem ponownie w Toruniu w wakacje. Drugiego września po raz pierwszy odwiedziłem Cyrk Metropol. 22 października wybrałem się na spektakl Cyrku Korona. Wspomnianego siódmego października byłem w Warszawie na festiwalu najlepszego cyrku w Polsce. Sezon 2017 uważam za udany, mam nadzieję, że przyszł bedzie równie dobry a może i lepszy :).
Cyrk Zalewski 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz