POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

13 lipca 2018

Małe cyrki... czy warto?



W Polsce większość cyrków to małe cyrki. Odwiedzając je nie liczę na nic specjalnego jak np. w Zalewskim czy Koronie. Jak dla mnie małe cyrki mogą być w Polsce ale pod warunkiem, że są prowadzone z pasją a nie dla kasy i mają w miarę dobry program i ceny odpowiednie do poziomu przedstawień. Są w Polsce małe cyrki, które mają program, który da się obejrzeć. Niestety są cyrki, które według mnie nie powinny w ogóle istnieć.



Cyrk Europa, Juremix, Imperial Show, i z tego co wiem Królewski mają program jeszcze na poziomie, wiadomo że nie jak Arena czy Zalewski ale można jeszcze do tych cyrków się wybrać.
Jest kilka cyrków, które w ogóle nie powinny nazywać się cyrkami i nie powinny w ogóle istnieć.


Ja kocham sztukę cyrkową i nie chcę, nie lubię źle mówić o cyrkach ale niestety czasem trzeba. Według mnie w Polsce powinien być jeszcze jeden cyrk na poziomie Korony czy Zalewskiego.
Małe cyrki oprócz tych co wymieniłem wcześniej powinny odwiedzać tylko wsie i małe miasteczka a nie większe gdzie psują opinię większych cyrkom(Vegas, Wictoria, Safari).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz