POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

17 grudnia 2018

Cyrki bez zwierząt? Nowa ustawa

Poseł rządzącej partii wniósł projekt ustawy, która ma zakazać pseudo hodowli zwierząt w tym psów rasowych oraz zakazać występów zwierząt w cyrku, które miały by podobno trafić do ogrodów zoologicznych.

Osobiście cieszyłem się kiedy latem cofnięta została poprzednia ustawa. Niestety nie cieszyłem się długo. Ta ustawa jest beznadziejna. oczywiście pseudo hodowlę gdzie zwierzęta mają złe a nawet tragiczne warunki to trzeba zmienić. Ale nie Cyrki że zwierzętami. W cyrkach jak każdy z nas wie no może oprócz idiotów zielonych za przeproszeniem(emocje górą) że zwierzęta w cyrkach mają bardzo dobre warunki i nie dzieje się im krzywda. Sam jestem przeciwny znecaniu się nad zwierzętami. Lecz w cyrku nigdy nie widziałem aby zwierzęta były źle traktowane one są tam kochane i najważniejsze. Mam nadzieję że ta ustawa nie przejdzie i szybko zniknie z sejmu.
Apeluję do wszystkich cyrków, dyrektorów i artystów oraz ludzi kochających cyrk:
Nie dajmy się Walczmy aby cyrki do końca świata były ze zwierzętami. Razem możemy to sprawić. Proszę
Poniżej zamieszczam link z informacją o ustawie
tutaj

To ten pan wniósł ustawę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz