POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

19 sierpnia 2019

Cyrk Korona Świnoujście 2019

Dzień po wizycie w niemieckim Circus William, odwiedziłem po raz drugi w tym sezonie Cyrk Korona. Cyrk stał w Świnoujściu 3 dni od 14 do 16 sierpnia lecz spektakle były w te dwa ostatnie dni. Położenie miasteczka cyrkowego wręcz cudowne w cichym miejscu tuż przy porcie jachtowym.






Zapewne piękny był widok z latarni morskiej na której byłem jeszcze przed przyjazdem cyrku. Przy kasie spotkałem i poznałem niemieckiego fana cyrkowego.
Frekwencje w Świnoujściu były bardzo dobre zresztą jak reklama. 15 sierpnia było to 100% a dzień później około 80%.


Opiszę dokładnie dwa numery, których nie było w Solcu Kujawskim czyli antypodów i koła śmierci. Niestety tym razem też nie widziałem całego programu bo nie było motorowej karuzeli oraz kowbojskiego show.
Antypody są na bardzo dobrym poziomie z oryginalnym rekwizytem, choc utrzymane bardziej w tej tradycyjnej wersji. Publice bardzo się podobało. Na koniec rozpędzone Koła śmierci -Power Rangers.
Widziałem już wiele kół śmierci te nie były najgorsze ale zabrakło mi dynamiki. Często artysta chwytał się obręczy i potykał co było minusem. Mimo to emocje były.



Podziwiałem po raz kolejny sztrabaty Inki oraz wspaniale repryzy Mr. Chapa.
Cudownie było zobaczyć też gwiazdę festiwalu Monte Carlo 2020 czyli Rafała Walusza w roli iluzjonisty kieszonkowca.
Pokaz psów border-colie jest naprawdę świetny, bardzo dobrze, że Polski cyrk ma taki pokaz.

Po raz drugi fajnie było zobaczyć nowe okleiny pasujące do namiotu, choć dwie ciężarówki mają jeszcze stare okleiny ale to raczej kwestia czasu.
Kto nie był to zapraszam na bajkowe fantazje Cyrku Korona 2019.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz