POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

19 września 2021

Cyrk Fantazja jest od tego żeby bawić się na całego

Wczoraj udałem się do Bydgoszczy na program Cyrku Fantazja. Pogoda była typowo jesienna więc spędzenie czasu pod cyrkowym namiotem to wyśmienita decyzja. Do Cyrku zabrałem 9 letnią kuzynkę i ciocię, którą podrywał podczas występu Waldek 😂😂😂. U mnie jak i u cioci nie było widać końca śmiechu. Dodam, że ciocią w cyrku nie była ponad 10 lat i bardzo jej się podobało. 

Ze względu na kontuzję cały czas w programie nie ma Żanety. W zamian Daniela, absolwentka Państwowej Szkoły Sztuki Cyrkowej w Julinku prezentuje gimnastykę na szarfach i bardzo rzadko spotykany numer, a mianowicie trapez kołowy w połączeniu z szarfą. Z tego co pamiętam nigdy wcześniej nie widziałem takiego połączenia, a wykonanie w Cyrku Fantazja jest bardzo ciekawe, oba numery górne są pełne finezji. Daniela zabiera nas w krainę przestworzy, swoim wdziękiem i delikatnością zadziwia i wywołuje podziw. Wszystko to kończy mocnymi trickami.

Paweł i Waldek czyli masa akrobacji i śmiechu, klasa sama w sobie! Sancho w Bydgoszczy napotkał sztywną publiczność, ale dawał radę. Karolina po raz drugi w tym roku ujęła mnie swymi antypodami. Jej wykonanie jest zupełnie inne i ogląda się je z wielkimi oczami. Żonglerka jak i konferansjerka Jacka od czasu premiery zmieniła się na plus. 

Cały program scalony i na pewno prezentuje się lepiej niż na początku sezonu. Kto jeszcze nie widział to serdecznie polecam. Mi zabrakło Żanety, ale mam nadzieję, że okazja jeszcze będzie 😊.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz