POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

28 grudnia 2023

PODSUMOWANIE 2023 I CO W 2024?

Tradycyjnie czas na podsumowanie roku 2023 na blogu oraz jaki on był dla mnie, głównie pod kątem cyrkowym oczywiście. Na grafice poniżej kilka statystyk. 

Inowrocław, Bydgoszcz, Toruń, Kruszwica, Mogilno, Unisław, Gdańsk, Kołobrzeg, Słupsk, Poznań, Gniezno, Grodzisk Wielkopolski, Janikowo, Warszawa. Kutno, Olsztyn, Komorniki, czeski Cieszyn, Drezno, między innymi w tych miastach miałem przyjemność zobaczyć cyrkowe programy. Z 9373 km większość bo 8500 pokonałem pociągami czyli moim ulubionym środkiem transportu. 

Rok 2023 na blogu rozpoczął się okresem tematycznym. Przez 11 dni podróżowaliśmy po cyrkowych archiwach. Wiele ciekawych i niepublikowanych materiałów, zdjęć itd.. To był tylko wstęp do tego co było w kolejnych miesiącach. 

Pierwszy weekend lutego to urodziny na 6 z plusem, czyli sześć lat bloga i moc cyrkowych atrakcji w tym niepowtarzalny interaktywny wywiad z Leną i Bartkiem - właścicielami Cyrku Lewandowski. 

Rok 2023 to jubileusz 140-lecia Cyrku Polskiego. Tylko na blogu Magiczny Świat Cyrku mogliście poznać tą wspaniałą i bogatą historię na różne sposoby. Z tej okazji na blogu pojawił się też największy projekt w historii bloga - publikacja licząca blisko 60 stron, a w niej historia Cyrku Polskiego. 

To był z jednej strony rok, w którym na blogu pojawiło się wiele nowości, wywiady, filmy, zdjęcia, relacje, oryginalne posty, konkursy z cennymi nagrodami, quizy, ankiety, mistrzostwa na najładniejszą ulotkę i plakat polskich cyrków w sezonie 2023.

Kolejny rok wybieraliście naj ulotkę polskich cyrków. 

Kto z Was pamięta jak się poszczęściło i w finale trafiło na Koronę i Zalewskiego? Walka była zacięta, niemal polała się krew, ale przynajmniej było też wesoło.
W 2023 roku na blogu padła liczba 1 000 000 - tak tyle wyświetleń od początku istnienia bloga to ładny wynik, za który raz jeszcze dziękuję!

W Światowy Dzień Cyrku podjąłem decyzję o zamknięciu bloga... Wasz odzew był wręcz niesamowity, dzięki czemu zmusiliście mnie by po 3 tygodniach wrócić do tworzenia tego co łączy się z moją największą pasją. Niestety nie trwało to długo bo we wrześniu znów na około 10 dni nastał u mnie kryzys. 

W sezonie 2023 spędziłem wiele wyjątkowych chwil bo kontakt na żywo z drugim człowiekiem jest tym czego mi do szczęścia najbardziej potrzeba. 

Przed nami rok 2024. W tym roku na blogu jak zawsze nie zabraknie newsów dotyczących festiwali w Monte Carlo czy Budapeszcie, a tuż po nich 7 urodziny bloga, potem start sezonu. Na blogu będziemy świętować 10 lat Cyrku Wictoria, 5 lat Cyrku Fantazja oraz 20 sezon Cyrku Juremix. Ponownie nie zabraknie akcentów związanych z historią cyrku. 

Do usłyszenia w 2024! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz