POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

19 lutego 2021

Magia wspomnień Cyrku Europa


Na wstępie: z powodu obowiązków historia Cyrku Europa pojawi się niestety dopiero w poniedziałek. Będziecie mogli ją zobaczyć w dziale Polskie Cyrki. Czasami plany się zmieniają i nie dam rady dziś skończyć tego tematu. Przepraszam za opóźnienie a oznacza to, że Świat Cyrku Europa na blogu potrwa nieco dłużej.
Czas na wspomnienia z Cyrku Europa od relacji, po film i wypowiedzi artystów. 

RELACJA ZE SPEKTAKLU 2018

RELACJA Z PROGRAMU 2019

RELACJA Z PROGRAMU 2020(1)

RELACJA Z PROGRAMU 2020(2)


Wspomnienia artystów "Europy":

Pablo:

Moją pracę w cyrku Europa zacząłem 15 marca w 2016 roku, były to początki tego cyrku w nowym wydaniu. Pierwszy sezon wspominam niezwykle miło, miałem się od kogo uczyć fachu jakiego chciałem się nauczyć. Bardzo dużo pomagali mi Basia z Emilem Forysiowie to od nich bardzo dużo się uczę i uczyłem. Bardzo milo wspominam ten sezon. Kolejny sezon był również miły. Trzeci sezon to praca z moim przyjacielem Bartolinim, również miło wspominam Państwa Lewandowskich, którzy zawsze służyli dobrą radą. Czwarty sezon to sezon zmian dla małej Europy, wspominam go bardzo dobrze, w końcu była okazja do rozwinięcia skrzydeł i nikt ich nam nie podcinał. Ostatni sezon to dla mnie dużo nowych wyzwań i ciężka praca, pomimo pandemii. Również zespół nowych artystów w większości profesjonalistów z którymi pracowało się nam wspaniale. Przez 4 lata prezentowałem pokaz papug, jednak przychodzi czas na zmiany i tak od 2020 roku zacząłem realizować pomysł, który chodził mi po głowie od początku mojej drogi cyrkowej, czyli Bubble Act. I tak nadarzyła się okazja aby zakupić rekwizyty i spróbować swoich sił w tej dziedzinie, ale nie mi oceniać jak to wyszło, choć po reakcjach publiczności sądzę, że nie najgorzej. Sam cyrk , a przede wszystkim Daniel to wspaniały człowiek, który stworzył cyrk z dusza taki jak dawniej. Ośmielę się powiedzieć, że jest to najlepszy dyrektor cyrku w Polsce, który nie tylko mnie ale i wielu innym młodym osobą dal szanse zaistnieć.

Henryka Lewandowska:

W cyrku Europa pracowaliśmy kilka sezonów. Cała przygoda zaczęła się w 2007. Podziwialiśmy Daniela za jego niesamowitą energię w tym co robił .Był taki entuzjazm i zapał, i radość, że następny cyrk będzie na dobrym poziomie .Czas pokazał że trochę nie poszło to tak jak się zapowiadało .Te kilka sezonów fajnie się pracowało była fajna atmosfera artyści rodzinnie nastawieni do siebie i to było super.

RiCO:

Prace w Cyrku Europa wspominam bardzo dobrze. To mój pierwszy kontrakt i to tam zaczęła się moja przygoda z Cyrkiem, tam stawiałem pierwsze kroki, poznałem pierwszych cyrkowych znajomych, z którymi mam kontakt do dzisiaj. To Cyrk, który od początku stawiał na swój rozwój. Z roku na rok wszystkich zaskakiwał. Nowe transporty, nowoczesne okleiny, które zapoczątkował na polskim rynku, nowy namiot, zakup tygrysów bengalskich, ściąganie dobrych i nieznanych w Polsce artystów np. rodzina Munoz z Hiszpanii, Curatola z Włoch czy rodzina Lagroni z Czech. Takimi chwytami dodawał świeżego powiewu na polskim rynku i powodował czujność konkurencji. 


FILM WSPOMNIENIA NA FOTOGRAFIACH




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz