POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

17 lutego 2021

Wywiady z artystami Cyrku Europa



Przez kilka lat na blogu pojawiły się również wywiady z kilkoma artystami, którzy mieli/mają przyjemność występować na arenie Europy.
Wszystkie wywiady bardzo miło wspominam, ja jak i czytelnicy mogli się sporo dowiedzieć, lub powspominać pewne sezony.


Jednym z pierwszych wywiadów na blogu był ten z Pawłem Kaliszewskim "Pablo". Dziś muszę przyznać, że moje pytania w pierwszych wywiadach szału nie robiły, ale wywiad z Pablo ma najwięcej wyświetleń. Przez prawie 3 lata, od czasu wywiadu Pablo zdecydowanie ulepszył swoją iluzję, dodał numer Bubble Act czy w 2020 zadebiutował w roli clowna. 

Wywiad z Pablo 

Wywiad z RiCO zrobiłem kiedy minęło ponad 6 lat od kiedy można było podziwiać znanego Wam doskonale clowna w Europie. RiCO w Cyrku Europa występował w latach 2010-2012. Tam stawiał pierwsze kroki na arenie i dzięki wsparciu dyrekcji oraz innych artystów w tym Pani Basi, jest dziś dużo wyżej.

Wywiad z RiCO

Wywiad z Clownem Bartolini pojawił się na blogu w lipcu 2020 roku, w czasie miesiąca tematycznego "Lipiec z Clownami na blogu". W marcu 2018 roku zobaczyłem Bartka w roli clowna na jego 6 występie. Przez 3 lata stał się clownem europejskiego formatu, szybko rozpoczął karierę w zagranicznych cyrkach. Tak jak RiCO swoje pierwsze kroki stawiał w Europie i zaszedł wysoko.

Wywiad Clown Bartolini

Wiesław Jaśkowski "Havis" o ile mnie pamięć nie myli wykonywał w Cyrku Europa swoją klasyczną iluzję w 2017 roku. Wywiad z Panem Wiesławem artystą z duszą i przesympatyczną osobą zarazem, na blogu pojawił się we wrześniu 2018 roku. 

Wywiad z Wiesławem Jaśkowskim

Mam nadzieję, że to nie koniec wywiadów z artystami znanymi z Cyrku Europa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz