POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

3 grudnia 2023

CYRKOWE PUBLIKACJE I INNE PROJEKTY NA BLOGU


Nieco ponad dwa tygodnie temu opublikowałem największy projekt w historii bloga: "140 lat Cyrku Polskiego" czyli historia na blisko 60 stronach. 
To nie jedyny tego typu projekt na blogu, w ubiegłym roku były to: 30 lat Cyrku Zalewski oraz 30 lat Cyrku Korona, jeszcze wcześniej był album z okazji 5-lecia bloga. Z jednej strony tworzę je bo to moja pasja, z drugiej strony robię to także dla Was, a Wy potraficie odwdzięczyć się miłymi słowami - doceniając moją pracę. Tym bardziej dzięki temu tworzę kolejne projekty. 

Wszystkie te publikacje umieszczam poniżej. 

ALBUM NA 5-LECIE BLOGA

30 LAT CYRKU ZALEWSKI - O CYRKU KTÓRY STAŁ SIĘ KULTOWYM

30 LAT CYRKU KORONA - IŚCIE KRÓLEWSKA HISTORIA

140 LAT CYRKU POLSKIEGO

Do tego w 2022 i 2023 roku mogliście nabyć w Cyrku Korona pamiątkowe programki mojego autorstwa, programek zrobiłem też dla Cyrku Lewandowski. 

Zdradzę Wam, że już w 2024 roku na blogu pojawi się kolejna publikacja mojego autorstwa. Tym razem będzie to zbiór polskich cyrków istniejących współcześnie, oraz tych, które istniały w XXI wieku. 

Innym projektem był reportaż z jubileuszowego sezonu 2022 Cyrku Korona czyli 30-lecia, w którym znajdziecie między innymi fragmenty wywiadów z Lidią Król Pinder oraz Mr Chapem. 

Do tego na jubileusze cyrków mogliście podróżować w czasie po fotograficznych wspomnieniach. Prócz dwóch filmów poniżej były także Cyrku Korona i Zalewski na 30 lecie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz