POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

4 lutego 2018

365 dni bloga Magiczny Świat Cyrku

Rok temu po bardzo długich namysłach, w końcu postanowiłem założyć bloga. Założyłem go o takiej tematyce, która jest moją pasją a mianowicie- sztuka cyrkowa. Przez rok udostępniłem ponad 400 zdjęć w galerii i po za nią. Napisałem 34 posty. Zorganizowałem 4 konkursy. Utworzyłem podstrony: zdjęcia, polskie cyrki, o mnie oraz 250 lat cyrku. Ta ostatnia jest według mnie oryginalna i wciąż będzie się rozwijać.Przyznam, że aktywniejsza działalność mojego bloga jest od października 2017(nie licząc lutego i marca 2017).
Magiczny Świat Cyrku będzie się cały czas rozwijać, wkrótce przecież sezon 2018, który mam nadzieję, że spędzicie razem z moim blogiem. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz