POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

2 lutego 2019

Podsumowanie roku na blogu


Z okazji 2 urodzin bloga czas na podsumowanie ostatnich 12 miesięcy.
6 lutego 2017 roku założyłem bloga Magiczny Świat Cyrku. Przez pierwszy rok rozwój bloga był średni. Jednak ostatnie 12 miesięcy to dynamiczny rozwój, na blogu dużo się działo.

Przez ostatni rok na blogu pojawiło się 189 postów co daje drugie miejsce wśród portali/blogów cyrkowych w Polsce! Oznacza to, że średnio post pojawiał się co drugi dzień.
Wiele z tych postów/informacji było na moim blogu jako pierwsze źródło informacji oraz były tylko na moim blogu.
Dodałem w fotogalerii prawie 1800 zdjęć oraz około 400 zdjęć w postach.

Utworzyłem nowe działy na blogu:  250 lat cyrku, Cyrki Europy, Trasa, Ludzie Cyrku, TV Cyrk, Relacje spektakli, Ogłoszenia i Kolekcjoner. W tych działach każdy znajdzie coś dla siebie.

Przeprowadziłem w ciągu ostatniego roku 7 wywiadów z artystami młodego pokolenia, starszymi, byłym artystą oraz byłym członkiem orkiestry cyrkowej.

Na blogu obchodziłem światowy dzień cyrku, broniłem tradycyjnych cyrków ze zwierzętami oraz udostępniałem najnowsze, najważniejsze newsy ze świata cyrku.

Na blogu w minionym roku były dwa cykle: „Rekordy guinnessa cyrkowe” oraz „Dziedziny Cyrkowe”, w których prezentowałem rożne dziedziny sztuki cyrkowej, historię i ciekawostki o danej dziedzinie.

Blog magiczny Świat Cyrku ma swój kanał na Youtubie, na którym znajdziecie filmiki z wielu cyrków, których nigdzie indziej nie ma.

Organizowałem ankiety i konkursy, w których rozdałem sporo nagród: pamiątki cyrkowe, ulotki, plakaty, bilety wstępu i wiele innych.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy na blogu było prawie 39 000 wejść. Liczba ta systematycznie rośnie. Z miesiąca na miesiąc jest coraz szybszy wzrost.

Na facebooku w ciągu roku moja strona zyskała 120 polubień.

Nawiązałem współpracę z czeskim portalem cyrkowym Cirkusy.eu.
Odwiedziłem 9 cyrków będąc na 12 spektaklach.

Chciałem podziękować bardzo mocno Wam czytelnikom i odwiedzającym blog Magiczny Świat Cyrku!
Dajecie mi motywację do prowadzenia bloga, który szybko się rozwija i obiecuję, że będzie nadal się rozwijał. Moja pasja to sztuka cyrkowa a dzięki temu blogowi mogę się nią z wami dzielić. W planie mam powstanie kolejnych działów. Jeszcze raz dziękuję Wam za to, że jesteście z blogiem Magiczny Świat Cyrku!

Już niedługo zaczyna się sezon 2019 o wszystkich programach, nowościach oraz trasie będę Was informował.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz