POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

29 kwietnia 2018

Czego brakuje w Polskich cyrkach?- moja opinia

Zapraszam do nowego działu Cyrki Europy oraz głosowania w nowej ankiecie

Kolejna moja opinia dotyczy czego brakuje w polskich cyrkach. Według mnie przede wszystkim brakuje numerów widowiskowych wykonywanych przez grupy artystów liczących minimum 4-5 osób. Brak orkiestr w cyrkach to już niestety problem nie tylko Polski ale Europy i świata. Tradycyjne instrumenty są zastąpione laptopem i pendrivem. Szkoda, że w ostatnich sezonach Polskie cyrki zwłaszcza Zalewski i Korona nie mają zwierząt egzotycznych: lwy, słonie, uchatki, tygrysy. Nie wiem czemu ale być może to asekuracja przed zielonymi. Oczywiście to tylko mój domysł. Brakuje mi jeszcze dwóch cyrków na poziomie Areny, Korony. Mam dość tego ,że ciągle powstają małe cyrki, które mają słaby poziom. Oczywiście nie mówię o wszystkich małych patrz np. Europa. W dużych cyrkach brakuje jakiś pamiątek typu kubek, długopis itp. Ja nie należę do wymagających widzów ale naprawdę niektóre rzeczy mi się nie podobają albo po prostu chciałbym aby one były. Bardzo dobrze wiem o tym ,że lepsi artyści i grupy artystów jak i zwierzęta(lwy, słonie) i orkiestra kosztuje i to nie mało. Niestety obecnie cyrki w Polsce nie mają się najlepiej, walczą o widzów. Mimo to życzę wszystkim cyrkom jak najlepiej i może w przyszłości to widz będzie walczył o bilet na spektakl. Przypominam ,że to moje zdania :).
 Super że obniżyły się ceny biletów w wielu cyrkach, według mnie było to dobre posunięcie.

Wy też możecie zagłosować w ankiecie wybierając to czego Wam brakuje w polskich cyrkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz