POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

2 marca 2018

Otwarcie wystawy cyrkowej

Dnia 1 marca 2018 roku o godzinie 18:00 w Saloniku Literacko Artystycznym w Inowrocławiu została otwarta wystawa poświęcona w całości sztuce cyrkowej o nazwie "250 lat Cyrku w zbiorach Bartosza Kujawy". Na wernisażu było prawie 40 osób oraz przedstawiciele wszystkich lokalnych mediów. Podczas otwarcia można było obejrzeć przygotowaną prze zemnie prezentacje multimedialną zawierającą historię 250 lecia cyrku tradycyjnego oraz Polskie cyrki i cyrki w filmach. Oczywiście po a prezentacją sporo rzeczy dopowiedziałem oraz odpowiadałem na zadawane pytania.
W tle leciała tradycyjna cyrkowa muzyka a na ekranie krotkie cyrkowe filmiki z różnych lat.
Wszyscy odwiedzający byli pod wrażeniem kolekcji i mojej ogromnej pasji do sztuki cyrkowej.
Najbardziej jestem zadowolony, gdyż na wernisaż przybyli byli artyści cyrkowi mieszkający w Inowrocławiu. Wiedziałem, że jacyś artyści mieszkają w moim mieście ale dopiero teraz udało mi się ich poznać i wziąć dane do dalszego kontaktu. W poniedziałek 5 marca na wystawę przyprowadzę klasę z wychowawcą, która pozna moje największe zainteresowanie.  Zapraszam do odwiedzin wystawy do 14 marca w godzinach otwarcia saloniku.

Poniżej linki gdzie można zobaczyć zdjęcia z wystawy oraz zdjęcia są również w dziele zdjęcia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz