POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

20 czerwca 2018

Stare/Nowe w Arenie







Po 6 latach przerwy do Cyrku Arena wrócił przepiękny i wymagający pełnego skupienia i wyczucia balans ze szkłem. Oczywiście wykonuje go dyrektor Mirosław Złotorowicz, któremu pomaga żona.

 Jak Arena był w Inowrocławiu to dyrektor wspominał w rozmowie, że zamierza wrócić do tego występu i, że zaczął próby. Według mnie powrót do balansu ze szkłem w Cyrku Arena to bardzo dobry pomysł gdyż wszyscy widzowie podziwiają jak te piramidy ze szkła są utrzymywane na nożu.


Pokaz w Arenie jest naprawdę wyjątkowy i emocjonujący zwłaszcza wchodzenie na maszt. Mam nadzieje, że numer ten zostanie na dłużej i, że zobaczymy go również w przyszłym roku. Ja gratuluje dyrektorowi za pomysł powrotu balansu ze szkłem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz