POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

27 kwietnia 2020

Majówka 2020 z blogiem Magiczny Świat Cyrku

W tym roku weekend majowy trwa tylko 3 dni a większość z nas jak nie wszyscy spędzą go w domu, a nie nad jeziorem, morzem czy w górach. Ja niestety tylko mogą powspominać jak rok temu spędziłem majówkę we Wrocławiu, czy w 2017 na Jurze krakowsko-częstochowskiej. Rok temu weekend majowy zakończyłem w Cyrku Vegas. Z myślą o Was, miłośnikach sztuki cyrkowej chciałbym zaprosić każdego na "Majówkę 2020 na blogu Magiczny Świat Cyrku". Potrwa ona od 30 kwietnia do 3 maja. Na blogu pojawi się między innymi wywiad, nowy dział(no i się wygadałem 😉)
ciekawostki, wspomnienia, newsy i inne. Nie zabraknie cyrkowej muzyki, filmów cyrkowych a także na deser 3 maja przedstawię wyniki zbiorcze ankiety.

 Ankietę dla miłośników sztuki cyrkowej cały czas można wypełniać, do 1 maja do północy. Kto nie zrobił to zachęcam. Liczba osób, która już wypełniła zaskoczyła mnie, pozytywnie ale może być więcej a czas na wypełnienie to 10 minut.
Link do ankiety: TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz