POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

5 kwietnia 2024

RELACJE Z WIDOWISK 2024

 




Sezon cyrkowy trwa już półtora miesiąca dlatego zebrałem dla Was raz jeszcze relacje z tegorocznych widowisk. Każde ma to coś, z każdego wychodziłem zadowolony, ale w tym roku jak dla mnie (z spektakli, które miałem przyjemność oglądać) to Zalewski i Wictoria mają najlepsze programy. Cyrk Fantazja ma zdecydowanie najmocniejszy program w swojej 5-letniej historii, nudy nie ma także w Lewandowskim. Cyrk Korona wygrywa oprawą, kostiumami i klaunem. Cieszę się, że zobaczyłem już w tym roku Polską czołówkę: Zalewski, Korona i Wictoria, do kompletu została jeszcze Arena. 
Przede mną jeszcze zapewne kilka cyrków do odwiedzenia. 

CIRCUS ON ICE - CYRK WICTORIA 2024 RELACJA

CYRK KORONA 2024 - RELACJA

CYRK ZALEWSKI 2024 - RELACJA

CYRK LEWANDOWSKI 2024 - RELACJA

CYRK FANTAZJA 2024 - RELACJA

W dziale ZDJĘCIA znajdziecie fotografie z tych cyrków. Jest co oglądać. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz