POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

7 czerwca 2020

Oryginalna niespodzianka bloga Magiczny Świat Cyrku!


Zgodnie z zapowiedzią, publikuję informację na temat jak to nazwałem i chyba tak będzie oryginalnej niespodzianki dla miłośników sztuki cyrkowej i nie tylko! Dwie osoby dowiedziały się częściowo co to będzie a ich reakcja była bardzo pozytywna. 

Jako miłośnik sztuki cyrkowej, autor bloga Magiczny Świat Cyrku w 15 dni stworzyłem pierwszą cyrkową grę planszową "Magiczny Świat Cyrku". Gra sprawdza wiedzę ze wszystkich dziedzin świata cyrku. Są to pytania łatwe oraz te trudniejsze. Co dokładnie zawiera gra?

Oprócz planszy składającej się z ponad 100 pól, przygotowałem niemal 200 pytań. Za każde zdobywa się punkty/żetony.
  • 96 typowo wiedzowych z odpowiedziami od a do d lub bez wariantów z podziałem na trudne i łatwe
  • 40 pytań prawda/fałsz, które dzielą się na te "wiedzowe" i te dotyczące Waszych cyrkowych przeżyć i wspomnień itp.
  • 24 Pytania dotyczące wiedzy o blogu Magiczny Świat Cyrku
  • 24 Pytania dotyczące zwierząt cyrkowych
  • Zabawne zadania z pola "Clown"
  • Pole wyzwanie i 15 wyzwań
  • Pola bufet
i inne.

Grę stworzyłem początkowo z myślą o sobie, natomiast po chęci posiadania przez inne osoby postanowiłem udostępnić informację. Więcej informacji na zdjęciach z instrukcją.

Poniżej plansza(minimalnie różni się od oficjalnej), i zdjęcia z instrukcji.


OSOBY ZAINTERESOWANE POSIADANIEM GRY PROSZĘ O KONTAKT PRZEZ MAILA  
magicznyswiatcyrku@gmail.com   LUB MESSENGERA.

Grę można zakupić w dwóch wersjach:
1) W całości wydrukowana/oryginalna, wysyłam pocztą
2) Pytania i instrukcja w wersji elektronicznej a plansza, pionki, kostka, klepsydra wysyłam pocztą

CAŁKOWITY ZAKAZ PUBLIKOWANIA I KOPIOWANIA PLANSZY, INSTRUKCJI ORAZ POZOSTAŁYCH ELEMENTÓW GRY BEZ MOJEJ WYRAŹNEJ ZGODY!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz