POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

21 czerwca 2020

Strony cyrkowe: Łączy nas Cyrk!

Mój blog powstał w 2017 roku. Po krótkim czasie, zabrakło mi motywacji z powodu nieprzyjemnych sytuacji związanych z odbiorem mojej pasji wśród rówieśników. Po kilku miesiącach, wznowiłem prowadzenie bloga, które z miesiąca na miesiąc było coraz intensywniejsze i bardziej poważne. Blog prowadzę dzięki wielu fanom i miłośnikom sztuki cyrkowej. Wy mnie motywujecie a ja staram się tworzyć go dla Was. 
Nieco ponad rok temu poznałem Agnieszkę, która zakochała się w cyrku jak mało kto w dzisiejszych czasach. Poprosiłem ją o napisanie recenzji, chociaż raczej namówiłem. Aga po odwiedzeniu cyrku napisała recenzję, potem były kolejne oraz zdjęcia. Agnieszka założyła swoją stronę na Facebooku Cyrk Jej Oczami, która od początku jest prowadzona regularnie i co najważniejsze niezwykle oddaje Jej pasję. Mało kto tak pięknie piszę o cyrku jak Agnieszka. 
Od początku kibicuje jej stronie i prędzej skrytykuje swojego bloga niż jej stronę.
Mnie i Agnieszkę łączy wspólna pasja: cyrk, prowadzimy też strony o tej tematyce i co najważniejsze cały czas współpracujemy i to jest wspaniałe. Mnie nigdy nie chodziło i nie chodzi o rywalizację z innymi stronami i blogami cyrkowymi, tak samo mówi Agnieszka. 
To piękna rzecz kiedy ma się tą samą pasję i tak świetnie współpracuję. Dziękuję za to! We wszystkich dziedzinach życia tak powinno to wyglądać a na pewno każdy potwierdzi, że życie byłoby lepsze.
Oczywiście dziękuję też wszystkim innym fanom za zdjęcia, recenzje, informacje które pojawiły się na blogu, to pokazuje Waszą pasję i to Wy pomagacie tworzyć bloga i cyrkową społeczność. Dziękuję z całego serca!

 Dziś chciałem napisać o tej wspaniałej współpracy między dwiema stronami cyrkowymi, które są prowadzone przez miłośników sztuki cyrkowej, gdyż lepiej współpracować, niż obrzucać się błotem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz