POLECANY POST

CYRK FANTAZJA - 5 LAT NA VIDEO

17 sierpnia 2020

Magiczny Świat Cyrku co raz popularniejszy


Od 2017 roku blog Magiczny Świat Cyrku cały czas się rozwija, od kwietnia 2019 w dużo szybszym tempie niż wcześniej. W tym poście chciałem bardzo mocno podziękować każdemu kto odwiedza bloga. Lipiec okazał się miesiącem z drugim wynikiem liczby wyświetleń w historii. Było bardzo blisko rekordu. Ten rok gdyby nie 3 miesiące przerwy spowodowanej pandemią, czyli przerwanym sezonem, był by dużo lepszy. Mimo to nie jest nieźle! Lipiec to pokazał, że warto prowadzić bloga, tworzyć miesiące tematyczne oraz widać, że po za społecznością cyrkową bardzo dużo wyświetleń i odwiedzin jest przez osoby nie związane z cyrkami. W lipcu było prawie 22 tysiące wyświetleń. 

 Dziękuję fanom, artystom i pracownikom cyrków za informacje, zdjęcia, wywiady i wszystko co wysyłacie. Zaledwie wczoraj 4 osoby w wiadomości prywatnej, pozytywnie oceniły mojego bloga, i właśnie Wy dajecie mi motywację do dalszego rozwijania bloga. Przyznam, że pomysłów mam bardzo dużo, co raz więcej. Nie da się wszystkiego od razu, niemal zawsze zwracam uwagę na rzeczy, posty i działy, które cieszą się największą popularnością. Staram się iść w kierunku, który Wy chcecie. Oczywiście dodaje też to co mnie bardzo ciekawi, czasami również Was bardziej lub mniej. 

Serdecznie dziękuję, i zapraszam do kolejnych odwiedzin, jestem otwarty na Wasze propozycje, zmiany czy ulepszenia bloga, on jest dla Was! 

Dziś w dziale Cyrki Polskie kolejny cyrk tym razem Kaskada, w weekend duża porcja archiwalnych programów cyrków. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz